Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Dressage - 19 maj 2009 23:08

Idag fick jag låna ytterligare en ny sadel i stallet :) Säg snart en sadel jag inte suttit i i vårt stall ;) Denna gång stod en hoppsadel på tur, jag är ju så glad för att jag får något att rida i, alla förslag emottages med glädje. Den låg fint på Aramis så den fick det bli :) Förresten så har min egen Passiersadel nu varit iväg i evigheter :( Och det som bara skulle ta två veckor... Det är säkert en månad sedan den hämtades *suck*. Skrittade i alla fall Aramis på gräset idag, mest på lång tygel - jag vidhåller att hackamoret fortfarande är ett bett som inte är i min smak. Såret ser ut att läka fint, men är ännu ej helt och hållet redo för att utsättas för ett vanligt bett! Hoppas jag snart snart kan rida på vanligt bett igen. Så fort han är redo för det så ska det banne mig börja tränas här! Adriana (Minnas beridare) kommer till stallet en gång i veckan och jag ska definitivt testa henne. Spännande! Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Av Dressage - 19 maj 2009 16:08

Om ni är sugna på att läsa en artikel om unghästens utbildning och inridning som jag skrivit så kan ni spana in denna på HIPPSONS hemsida!

Av Dressage - 19 maj 2009 15:56

Härliga försommardag med 20-gradig värme, strålande sol och klarblå himmel! Kan det bli bättre? Nu styr jag mot stallet och idag ska jag minsann testa piratRoecklhandskarna :) Utvärdering kommer :) Det här börjar ju nästan likna min "Ryttarliv"blogg snart? Fundersam... Ha det så gott i vårt avlånga land!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards