Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Dressage - 4 januari 2011 22:30

Så är vi äntligen framme i härliga värmen! Det är just nu väldigt märkligt att tänka sig att vi i klockan 03.35 i morse lämnade ett kallt, snöigt och ruggigt Lund :o) Flygturen gick strålande och det var fantastiskt vackert att flyga in över det mäktiga landskapet - veckade berg som steg upp ur enorma ökenområden. När vi sedan närmade oss kusten gick det ett sus genom hela planet; mer turkost hav får man leta efter! Hotellet är helt fantastiskt och Egyptierna är ett mycket vänligt och artigt folk. Återkommer med fotografier imorgon! Ha det så gott där hemma i Svedala :o)

Av Dressage - 4 januari 2011 00:18

Till alla oerhört fantastiskt engagerade, vänliga, hjälpsamma och stöttande läsare! Jag läser, begrundar och tänker igenom alla era kommentarer och LOVAR att ha dem alla i åtanke när jag nu ger mig ut på nästa sadelletartur.

Nu har klockan passerat midnatt, mitt hem är fyllt av resväskor och kläder. Vovven är lämnad, Rigoletto är kvar hemma, Aramis på slottspang och bilen parkerad :o) Gó vänner - om tre timmar kommer taxin och hämtar oss - och om sju timmar sitter jag på planet på väg till Sharm el Sheikh och Marina Jolie Ville Golf Resort. Jag bloggar så fort jag är på plats :o) En ridblogg med inslag av lite vardagslyx, haha (kan för övrigt behövas i dessa dystra sadeltider *hmpf* :o)

    

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards