Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Dressage - 12 januari 2011 11:02

Kära läsare - så har jag och min käre hälft nu kommit hem till kyla och regn slash snö igen (inklusive alla älskade djur och vänner och familj). Vi har haft helt otroligt härliga dagar nere i Afrika - att komma bort från vintern här hemma för att få uppleva några dagars sommarvärme var faktiskt obeskrivligt underbart. Vi kom till Lund i går kväll och nu vankas x antal uppdrag på "to-do"-listan :o) Först och främst ska jag åka upp till norr och hämta Rigoletto som sedan ska forslas ner till stallet i Lund. Därefter ska jag åka upp till norr igen för att hämta hem en stycken Aramis som sedan ska forslas ner till stallet i Lund. Jag räknar med att dessa turer tar två dagar! Därefter måste sadel införskaffas till båda hästar - mest akut i dagsläget är faktiskt Rigoletto som inte har någon vettig sadel alls just nu. Sedan måste jag turboarbeta med min uppsats (i slutet av januari ska jag träffa professorn i Stockholm och då bör jag vara kommen en bra bit längre än i dagsläget). Göra ett par skulpturer och kanske, kanske börja på en bok :o) Ha ha - detta är Liv i ett nötskal; hundra uppslag till kommande projekt.

Hoppas ni haft en lika härlig vecka som vi! Om inte så i alla fall en bråkdel så härlig :o)

Nu kallar mina åtaganden!

  

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards