Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Dressage - 31 oktober 2009 18:19

Nu har jag landat i vår vackra huvudstad. Gårdagen började med ett väldigt trevligt och positivt samtal från Konst i Karlstad som efter möte i konstgruppen kommit fram till att man gärna ville ställa ut mina hästar :o) Jag blev naturligtvis jätteglad och tackade självklart ja! Nästa år, först i september, kan ni alltså se en hel utställning med mina skulpturer i Karlstad. Vecka 49-50 ska jag ställa ut verk på Lerverk i Göteborg och nästa år, i januari, blir det utställning i Kalmar hos Galleri Noshörningen!

Jag har fått rapport hästarna som mår kalasfint! Rigoletto har idag varit ute på skrittrunda och Aramis ben är nu helt "kalla" och svullnaden som han hade när jag åkte är nu ett minne blott! Nu vankas det god middag här :) Ha en härlig lördagkväll!

skugghäst   kväll  

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards