Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Dressage - 21 mars 2009 23:28

Idag var det en ren pysseldag, vilket förstås inte är fy och skam :) Spolade ben, fixade mat, fyllde höpåsar, mockade och pussade på den gråa sammetsmulen. Jag har funderat av och an på nästa söndags lokala dressyrtävling... och kommit fram till att detta nog verkar vara en riktigt trevlig idé! Någon gång måste vi ju ge oss ut, och precis som en kär läsare skrev så är det nyttigt för Aramis att komma ut och se sig om i världen! Jag vet dock inte vilket program jag ska anmäla till - jag har LC, LB och LA att välja på (alla på kort bana, vilket är lite trist... min häst behöver plats!). Får se efter morgondagens pass (kanske ska ta mig en titt på programmen också, ha ha). Det lutar väl åt LB, känns så härligt svenskt "lagom" :). Hade först tänkt rida ut med ett gäng imorgon - meeeen, det blir nog lite markarbete hemma istället. Anmälningstiden går ut imorgon och jag måste checka av om vi är helt ute och cyklar :-D (vilket vi säkert är, hi hi). Sov gott mina vänner!

Av Dressage - 21 mars 2009 11:25

Har varit lite si och så med mitt träningsschema (som vissa andra varit väldigt mycket duktigare med :-)). Här kommer i alla fall fortsättning på mitt träningsschema som somnade in någon gång i veckan.TISDAG: DressyrinventeringONSDAG: VilaTORSDAG: Uteritt med dressyrinslagFREDAG: UterittLÖRDAG: Vila/promenadSÖNDAG: Uteritt med dressyrinslagMÅNDAG: Träning kl. 17.00TISDAG: Skritta utONSDAG: Vila/promenadTORSDAG: DressyrpassFREDAG: TömköraLÖRDAG: Check-upSÖNDAG: Kanske, kanske, kanske, kanske, kanske, kanske lokal start i dressyr.

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards