Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Dressage - 5 mars 2009 23:35

Idag fick Aramis faktiskt vila igen. Dels blåste det total storm ute och dels kom jag senare till stallet än jag beräknat och dels var ridhuset upptaget. Det blev spolning av ben och lite pyssel istället. Visar en underbart bildskön Rigoletto :)

Av Dressage - 5 mars 2009 16:00

Jag, som är en stooooor musikentusiast, har numera insett att man lika gärna kan lyssna på musik över nätradio som att sätta i en skiva. Det kan ju vara bra och ekonomiskt att hålla nere på skivsamlingen (är väl uppe i en 400 - 500 skivor) och merparten av dessa är JAZZ :) Jag är en tvättäkta jazzfanatiker. Om ni vill höra på lite skönt "jam" spana in denna sida!

Av Dressage - 5 mars 2009 15:00

När jag kom hem idag låg denna synnerligen trevliga överraskning och väntade :)

Av Dressage - 5 mars 2009 09:58

Tänkte bjuda på ett par hoppbilder från Aramis fantastiska hoppprov under kvalitetsbedömningen 2008 i Flyinge. Nåväl, fantastisk var väl att ta i... Han blev helt enkelt struken i hopprovet eftersom han helt sonika vägrade lite för många gånger. Behöver jag säga att Aramis inte tycker det är superkul med hoppning :-o


Här är han fortfarande lyckligt ovetande om vad som väntar :)


 Hjälp! Ska jag hoppa? Neeeheeeej du!!!


 Oki, en gång kan jag väl - men sedan är det nog!


Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards