Alla inlägg den 18 november 2010

Av Dressage - 18 november 2010 15:02

Jag är så ini vassens nyfiken på mina läsare! Vem är du som läser? Jag vet ju endast de som kommenterar (och några av mina vänner) - men nu vill jag veta ÄNNU mer! Har du varit vän med mig länge? Eller har du nyss hittat hit? Är du kanske tävlingsryttare i dressyr (på SUPERHÖG nivå, kanske självaste Jan Brink, ha ha) eller är du ridskoleryttare som nyss börjat rida? Kanske är du en hemlig läsare som träffar mig IRL och vet vem jag är - trots att jag inte vet vem du är    . Är du kille eller tjej, man eller kvinna, gubbe eller tant? Gammal eller ung? Avdankad gammal tävlingsryttare? Passionerad hästälskare som njuter på avstånd? Uppfödare med höga ambitioner? Skogsryttare som älskar hästar? Ja inte vet jag - jag kan ju bara gissa så länge jag inte vet! Känn dig manad; skriv en kommentar och berätta några rader :o) Så lär vi känna varandra vet ja´    

(Och självklart måste duINTE  uppge namn, telefonnummer, skostorlek och partitillhörighet - det räcker med något; vad som helst - bara jag slipper anonym :o)

Kom igen nu :o)

  

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards