Alla inlägg den 12 november 2010

Av Dressage - 12 november 2010 15:47

Eftersom mitt kära bredband, telefoni och även tv ligger totalt nere här hos mig i Lunden så innebär detta tråkigt nog att mitt bloggande blir lidande :-( Jag äger förvisso en smartphone men det är ju lite torftigt sitta och skriva meterlånga inlägg från den - hur underbar den än är :-)På hästfronten händervinte så mycket just nu. Jag kämpar vidare med att få min lite stela och spända gosse avslappnad. Nu ska jag pysa till stallet sedan ikväll blir det till att resa tillbaka i tiden och känna historiens vingslag. TV kom först på 1950-talet - hyr klarade man sig innan? Humm... Det ska jag ta reda på ikväll :-)Förresten - håll utkik i bloggen; INTRESSANT frågestund är på gång :-)

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards