Alla inlägg den 13 november 2010

Av Dressage - 13 november 2010 21:15

Ja jösses - jag fortsätter hålla medeltid här hemma, ha ha. Fast nu har jag lyckats få ihop i alla fall bredband till min lilla laptop genom att använda min smartphone som modem :o) Nu kan man ju till och med lyssna på radio, ha ha! Förresten, gillar ni att lyssna på radio; och i så fall vilken station? Jag är nog den enda i hela världen som bara lyssnar på P1 - om det inte blir SKY FM smooth jazz eller Radio Swiss Jazz!


Nu har Aramis longerats i dagarna tre och den fjärde dagen (alltså idag) fick det faktiskt bli ett pass i sadeln - kan ju inte vara helt dumt att ha ridit något pass före tävlingen   Aramis kändes LÖÖVELY idag, han flög fram som en superhäst och kändes precis som vanligt. Nu ber vi en stilla bön och hoppas att han i alla fall kan visa ett uns av detta under morgondagen!

Bjuder förresten på ett par foton föreställande Aramis "lugna" ögon och ett par med hans "mindre" lugna ögon :o)

        



Jag hade sällskap av medryttare Ida idag; hon har verkligen fått kläm på Rigoletto och får nu loss honom riktigt fint! Han såg så genomarbetad och lösgjord ut när jag kom ut i ridhuset :o)


Håll nu TUMMARNA!!!  

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards