Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Dressage - 27 augusti 2010 21:38

Efter att ha jobbat hemma med olika projekt begav jag mig till ett köpcentrum för att äntligen få min nya telefon :o) Jag har inte öppnat förpackningen än utan sparar det till lite senare! Nu kommer det bli ENORM uppdatering på bildsidan - och filmsidan likaså. Den här mobilen är nämligen utrustad med en bra kamera och film i HD-kvalitet! Då kan jag slänga över mobilen till vem som helst när jag sitter till häst och be dem fånga några sekvenser - en blogg blir ju så mycket roligare att läsa med filmer och foton (och då inte samma gamla foton som jag maler om, och om igen, hi hi). Stallbesöket idag bestod av longering i rund och djup form - och det skötte Aramis alldeles strålande! Han är alltid lite lam i kroppen dagen efter han har fått massage och TNS, därför fick han själv avgöra hur mycket han orkade och ville. Aramis är ju knappast någon häst man måste banka på och av denna anledning får man lyssna väldigt noga på honom när han självmant väljer ett lägre tempo!

Idag går alla mina tankar till kära Natalja och Latin - de genomgår just nu den mörka sidan av hästägarskapet; nämligen den sidan som innebär att man äger en häst som inte är helt frisk och kry! Kramar till dig!!!

Idag blir det ingen bild och ingen filmsnutt - det blir istället en låt som gått på repeat här hemma nu ett tag. Ha en skön fredag!

  

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards