Alla inlägg under april 2009

Av Dressage - 1 april 2009 16:44

var det helt klart något som inte stämde med Zätas ögon... Jag vet inte om jag överreagerar - vad tycker ni?

Av Dressage - 1 april 2009 14:31

God eftermiddag gott folk! Tack för alla fina kommentarer och kloka inlägg i debatten rörande Aramis framtid som kandidat för Falsterbo Horse Show! Det är så roligt att så många är engagerade :) Jag tror att jag ska kontakta FHS och lösa ett deltagarbevis - så får vi helt enkelt se hur Aramis går och känns. Man kan kvala i lättaste LA-klassen (alltså LA:1) en rätt "snäll" LA som inte bör vara hemskt mycket värre än LB. Jag tänker absolut inte (citerar nu Jan Brink) "rida skiten ur hästen" utan kommer att ta det i Aramis och min takt. Det ska vara trevligt och skoj - ingen press. Märker jag att han inte matchar så kommer jag att avbryta. Det finns en chans nästa år också! Tack än en gång :o)

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards