Alla inlägg den 15 april 2009

Av Dressage - 15 april 2009 21:33

Jag vet inte riktigt var min tid blev av i stallet idag - men flamsig det är det minsta man kan säga att jag var idag :-P Jag pratade bort jag vet inte hur lång tid! Aramis stod i gången och tyckte att matte var väääldigt långsam idag. Gula lindor på, schabrak och tömkörningsgjord, inspänningstyglar, träns och longerlina så kom vi äntligen ut ur stallet. Ville icke vara på utebanan idag - dammigt och djupt, nej det fick bli ridhuset. Longerade i max 15 minuter, jobbade i trav och skritt. Böjde igenom honom i bålen och försökte förmå honom att hitta takt och balans i traven (även om det är liiite svårt när man inte sitter på). Travade fint mot slutet. Sänder massor av tankar och kramar till Latins matte som brutit foten och lappat ihop den på sjukhuset! God afton gott folk!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards