Alla inlägg den 25 april 2009

Av Dressage - 25 april 2009 18:01

Efter att ha promenerat med vovven i det underbart vackra vädret så styrde jag bilen mot Skabersjö där det hölls dressyrtävling idag. Gissa vem som blev sugen på att tävla!! Satt och lapade sol utmed ridhusväggen och skrattade hejdlöst tillsammans med stallvänner :o) Hade väldigt trevligt, trots att jag inte tävlade. Sedan åkte jag vidare till Aramis där mockning, matsättning, ryktning, oljning av hovar och betning stod på schemat. Aramis var pigg och glad att komma ut i gräshage en stund. Galopperade runt och såg allmänt lycklig ut. Sedan fick han komma in i boxen. Lade tunt täcke på honom, jag tycker fortfarande det är lite kyligt i vinden och med tanke på att han hostat och haft feber så vill jag inte riskera att han ådrar sig någon allvarligare form av åkomma. Eftersom jag blev så tävlingssugen så bifogar jag vinnarbilden från förra tävlingen :) Ha en härlig lördagkväll!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards