Alla inlägg den 13 april 2009

Av Dressage - 13 april 2009 22:15

Då var man installerad hemma i Lund igen, alla djur är på plats och nu sitter jag här i egen hög person och kan äntligen blogga som vanligt igen :o) Man måste ju medge att man har blivit mer eller mindre beroende av detta mycket trevliga tidsfördriv :) Som en dagbok - fast för allmänheten! Hur som helst - idag har jag verkligen inte suttit ner och vilat en minut, det har gått i ett - med höhämtning, lastning av hö, bära in hö, tvätta släpet utvändigt (hanns inte med igår), mocka, fixa mat till hästarna, packa alla mina saker, packa alla Aramis saker, lasta Aramis och köra till Lund, lasta ur alla saker i stallet, installera Aramis m m. Måste ju bara bjuda på några bilder som visar hur fiiint släpet blev! Ha en fortsatt skön afton. Imorgon är det träning för Jan-Ove - ska bli roligt, det är superlängesedan som han såg Aramis! Nattinatt på er :)

Av Dressage - 13 april 2009 10:31

Nu ska jag bege mig till granngården och köpa lite hö (perfekt med grannar som odlar eget hö). När detta är klar blir det mockning, packning och lastning - sedan går färden tillbaka till Lund. Så var påsken över för denna gång! Ha en härlig dag - jag uppdaterar ikväll :o)

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards