Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Dressage - 20 januari 2010 23:30

Jag måste medge att jag fortfarande är lika mållös beträffande min nya fina Aramis :) Gårdagens ridpass var precis lika sanslöst härligt som i måndags. Jag kan ju inte säga att jag rider runt i någon tävlingsform, här gäller nu låg och fin rund unghästform. Vi tuffar runt och lär känna den nya hästen:) Passen är inte längre än 20 minuter och består av väldigt mycket skritt. MEN! Så idag, när vi skrittat fram ett bra tag och traven tog vid - och jag bara log - så märkte jag ytterligare en ny rolig sak med Aramis. Han är så himla glad:) Han busar runt och blåser på i mellantrav nästan mest hela tiden. Han till och med bockade :-o Något jag aldrig varit med om!! Han verkar så otroligt lättad, fri och glad! Jag kunde inte vara gladare! Ha en härlig torsdag :-D

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards