Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Dressage - 17 mars 2010 11:14

Igår var jag lat och lät min grå få bli longerad. Det blev bomarbete; trav över höga bommar. Gick riktigt bra efter att Aramis konstaterat att:

- bommarna inte var farliga att kliva över
- att man faktiskt kunde gå över med ett ben i taget 
- att de gick att trava över utan att man skulle ramla omkull :)

Han var pigg som attan och emallanåt fick han fnatt vilket resulterade i att han drog iväg i full kareta, slog bakut och levde loppan. Jag stod mest i mitten av volten och gapskrattade åt hans utspel :)

  

Innan jag åkte till stallet for jag inom My One och betalade min sadel som jag haft hemma på lån några dagar! Nu måste jag bara inhandla en sadlegjord som passar min nya sadel" Och eftersom jag ska besöka Mammons Tempel på fredag så kan vi väl hoppas att Herr och Fru GeKå har en sadelgjord till övers. Nej, gott folk - nu hägrar masteruppsats här! Ha en härlig onsdag :) Ps. Glöm inte Draknästet ikväll!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards