Alla inlägg den 18 december 2009

Av Dressage - 18 december 2009 22:30

Här kommer några foton som snällaste fotograf Natalja (Latins ägare) tagit under vår gemensamma träningshelg! Tack snälla    

            

Av Dressage - 18 december 2009 18:20

Käraste bloggen var alldeles ledsen i ögat igår vilket resulterade i att jag inte kunde skriva något inlägg. Idag blir det därför, som kompensation, mängder av vinterbilder på två ystra och livsglada pållar :) Stalldagen igår var inte allt för ansträngande. Underlaget utomhus var inte kul att ge sig ut på och ridhuset var upptaget för hoppning, därför blev det pyssel, svansflätning och övrig stallverksamhet. Och idag har min hovslagare varit i stallet från 10.00 - 14.00 - den riktigt kvicke kan räkna ut att jag mer eller mindre var gjord av is vid slutet av denna period. Sopade gången, städade upp, fixade lite i boxarna, ordnade mat, släppte ut hästarna och åkte iväg för att pulsa i snön med Zäta. Nedan: Rigoletto och Aramis i vinterhagen :o)

Här står jag och tycker det borde hända något kul...

Jag går väl och rullar mig så länge...


Hörredu Aramis! Kan vi inte hitta på något?


Okej - håll i dig :)


                      

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards