Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Dressage - 25 juli 2011 20:52

I alla fall på väderfronten... Regnet fortsätter att förgylla (NOT) vår sommar även om det faktiskt idag inte öst ner med samma frekvens som de senaste veckorna. Jag har idag sysselsatt mig med att flanera i härliga Båstad där god lunch avnjutits. Till kvällningen väntar ett par filmer och min traditionella kopp te - tyvärr känner jag att en rejäl förkylning är i antågande varför det kanske får bli två koppar :o) Idag har jag dessutom passat på att anmäla mig och herr Grå till höstens första tävling efter ett digert sommaruppehåll och inträffar inget oförutsett bör vi vara på plats i Flyinge den 26 augusti för att rida säsongens första B2:a. Jag har redan ridabstinens i kubik och fortfarande återstår alldeles för många veckor av min och Aramis vila...  Men jag fortsätter att intala mig att det bara är av godo med en vila :o) Nähepp - en kopp te var det! So long!

 

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards