Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Dressage - 22 februari 2010 23:09

Idag har jag tagit mig en vilodag - och det är inte för att det är Aramis födelsedag, utan nämligen undertecknads   Vi har en så kallad "vila-oss-i-form-dag"...   Har haft en enastående trevlig dag med museibesök, jordgubbstårta och allt annat trevligt som hör en födelsedag till. Imorgon vankas det träning för J. Ska bli superroligt - det är så himla länge sedan jag tränade för honom - kan behövas nu när jag och min ståtliga grå gosse siktar på championat och annat skoj   En annan femma är hur långt vi kommer på vår väg, men man ska ju sikta mot   så kanske vi hamnar någonstans runt   Ha ha :) Jag ska fixa in en gammal film på bloggen nu. Det är förvisso en film från i senhöstas - men alltid något! Ses snart igen!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards