Alla inlägg den 27 november 2009

Av Dressage - 27 november 2009 10:01

Utvilad efter en halv natt i Nyköping (forskarplanen tog den andra halvan) :) Nu är jag redo att gå på Stockholm International Horse Show två heldagar!! På söndag bär det av till Göteborg för att arrangera utställning med mina små hästar - de stora får stanna hemma :o)

Gårdagen i stallet bestod i att tempa Rigoletto (39.5 grader med Metacam i kroppen), byta till nytvättade, rena och fina pyjamasar på båda hästar, skura bådas  vattenkoppar, ställa mat, borsta och snabblongera Aramis. Idag (freadg) ska stallchefen rida Aramis - hon är hoppryttare och ska passa på att hoppa Aramis! Hon ska även motionera honom imorgon! På söndag blir det vila och på måndag kommer jag hem och tar över rodret.

Jag rapporterar snart igen - och då från Globen med rykande färska bilder och nyheter! Håll koll på Ryttarliv.se!  

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards