Alla inlägg den 30 november 2009

Av Dressage - 30 november 2009 22:23

Nu är jag åter hemma i skånsk mylla och jag måste medge att det är ändå här jag trivs bäst :o) Men självklart har jag haft otroligt trevligt och sett fantastiskt mycket under dessa hektiska dagar där både Göteborg och Stockholm har besökts. Idag har jag mestadels åkt bil, bil och åter bil. Och till slut nådde jag Göteborg där min lilla fönsterutställning på Galleri Lerverk skulle arrangeras! Så nu, för alla dem som bor i Göteborg och önskar se mina hästar live - så finns de alltså till beskådan (och naturligtvis även försäljning) på Västra Hamngatan 24. Foton från arrangemanget kommer att läggas upp på bloggen snarast!

Det var tråkiga nyheter som mötte mig idag angående Rigoletto, som idag fått högre feber (39,4) och är trött, hängig, svullen om benen och stod genomsvettig i stallet idag :( Jag ringde direkt till min veterinär Lena och har nu fått en tid till ATG i Malmö i morgon där ytterligare blodprov ska tas (bland annat ehrlichios). Usch, det är för hemskt när ens hästar inte mår bra :( Hoppas verkligen att man hittar felet snarast!

Nej gott folk - nu säger jag nattinatt från den skånska myllan!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards