Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Dressage - 29 maj 2011 15:15

Så var man återigen "flickan från lanned" som känner sig sådär lagom bortkommen i den stora staden, haha. Konstigt att jag alltid får samma känsla när jag kommer till Stockholm. Storögt tittar jag på alla människor som hastar från A till B och knappt hinner med att andas mellan varven. Puh :o)

Hemma i gamla Svedala får jag täta hästrapporter från snälla Ida som pussar på båda två nu när jag är borta. Mis har det gott i gräshagen och Pixe går dressyrpass med Ida! Jag otroligt lyckligt lottad med att ha en så duktig medryttare!

Nähepp, nu ska jag flytta fokus till mina rapporter och avhandlingar; imorgon är det forskarseminarium på Ersta och ikväll vankas det restaurang och bio - wihuuu :o) Hoppas allt är bra med er alla! Ses snart igen :o)

 

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards