Alla inlägg den 19 november 2011

Av Dressage - 19 november 2011 22:31

Wiiiihuuu - så har jag äntligen satt mina fötter på skånsk mark igen! Underbart! Trots att det är jättetrevligt att vara på resande fot och träffa mina gulliga handledare så är det förstås jättehärligt att komma hem till sitt lilla bo igen och komma in i sina vanliga rutiner. Och förstås underbart att få träffa och umgås med hästarna igen. Idag blev det en snabbpuss på hästarna (Ida hade redan fixat allting!!! - TACK!!!) - och efter att ha jobbat lite med Zäta i ridhuset så bar det faktiskt raka vägen hem till Lunden. Här sitter jag nu, lördagkväll, och skriver på problemformuleringen till avhandlingen :o) Det är min lördag det, haha! Ganska mysigt måste jag tillstå. En kopp te nalkas nu - därtill en god kaka och sedan blir det nog en god film :o)

Sussa sött alla ni! Imorgon blir det stalldag 100%

 

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards