Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Dressage - 28 juni 2009 17:22

Jisses vad värmen anlände - och det med besked! Nu är det verkligen sommar och sol (och hästskit i hagen). Hästarna står och myser i skuggan och ser ut att ha det sååå härligt! Sprayade med flugspray och flugmössor på huvudet så hoppas jag att de undkommer de värsta gråpågarna (broms på skånska). Idag har jag haft en riktigt skön dag i verkstaden - nu är hela sex skulpturer färdiga för bränning :o) Spännande! Ska lägga in lite foton på de råa hästarna ikväll! Har talat med JanOve idag, imorgon blir det träning :) Ska bli väldigt roligt! Länge sedan jag tränade för honom nu. Nej, nu ska jag ut och mocka sedan bär det av till Viken :) Ha nu en härlig söndag!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards