Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Dressage - 7 juni 2009 23:00

Denna fantastiskt, enastående video hittade jag hos Linda och Chocco - jag gör som Linda och presenterar den även jag! Kan bara säga: njuuuuut! Detta är dressyr när den är som bäst! Edvard Gal och Moorlands Totilas.

Av Dressage - 7 juni 2009 21:15

Nu har vi lämnat storstadens avgaser :) och jag har nu insupit en stor nypa stalluft! Bra med lite blandad luft ner i lungorna, ha ha. Har haft en supermysig helg men nu ska det bli jätteroligt att ta tag i hästeriet igen! Jag ska faktiskt ta och anmäla mig till ett par tävlingar här framöver... Återkommer så fort jag vet mer :) Hoppas ni haft en lika härlig helg som jag!

Av Dressage - 7 juni 2009 00:02

Har haft en strålande fin och trevlig dag i Göteborg som avslutades med fint restaurangbesök och efterföljande bio; änglar och demoner! Superspännande film! Rekommenderas varmt. Imorgon blir det en dag på Liseberg och sedan styrs det hemåt! Mot stall och hästar ;o) Trots att man har jättetrevligt borta så är det trots allt tomt utan hästarna... Hoppas att ni haft en härlig lördag! Nattinatt :o)

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards