Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Dressage - 24 juni 2009 14:43

Jag var tyvärr ett uns sen på anmälan inför helgen tävlingar i Trolleholm, men kontaktade dem ett halvt dygn efter att anmälningstiden löpt ut. Tydligen var det fler än jag som tänkte tävla till helgen... Det såg lite mörkt ut på efteranmälningsfronten men damen jag talade med sade att jag skulle skriva ett mail till henne så skulle detta vidarebefodras till rätt person. Sagt och gjort. Igår hade jag ännu inte hört ett ord från dem varför jag ringde upp och frågade hur det låg till med anmälningarna. Det såg, om möjligt, ännu mörkare ut än tidigare. Inte en enda strykning hade inkommit och de hade redan överintag i nästan samtliga klasser. LC skulle funka, men att rida på 40-bana är ingen hit med herr Grå. Jag ringer nog ikväll igen (och tjatar lite, hi hi) :) Skam den som ger sig! Eller som vi säger: trägen vinner :) Återkommer!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards