Alla inlägg den 2 september 2011

Av Dressage - 2 september 2011 10:58

Hej alla bloggvänner :o) Nu har tiden runnit iväg igen! Det innebär att jag har varit i Linköping och träffat alla mina nya kollegor, blivit introducerad i den värld som ska bli mitt hem kommande fyra år - SUPERROLIGT!!!!! Jag har också fått den äran att stifta närmre bekantskap med min kära bloggvän Idas två härliga dressyrhästar! Jag har bott kunlgligt, ätit och druckit kungligt och helt enkelt mått kungligt när jag blivit otroligt väl omhändertagen av familjen Kummelby Karlslund :o) Även Majsan mådde kungligt:
  
Dagen innan avfärd blev det Aramistömkörning, han levererade en otroligt trevlig piaff och om ni är riktigt snälla ska ni få se en snutt på video :o) (jaja, vi pratar inte piaff i världsklass men i alla fall i Lundaklass, haha). Tyvärr har Aramis en tappsko fram och hovslagaren skulle ha varit här både i förrgår och igår... *mutter*

  

En ny häst i keramikstuteriet har sett dagens ljus :o)
  


En underbart vacker kväll utanför mitt alldeles egna mysiga stall:
  

Och så givetvis ett foto på mitt schabrak från FHS:
 
Det var allt för idag!


 




Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards