Alla inlägg den 5 september 2011

Av Dressage - 5 september 2011 21:10

Jahadu Aramis! Lekskolan slut för i sommar! I morgon kväll överlämnar jag den grå pållen med varm hand till min tränare som ska träna och arbeta Aramis i en vecka - jag själv ska nämligen fara iväg på uppdrag i Linköping och Sthlm och vad passar då bättre än att få honom arbetad hos ett proffs? När jag åter satt mina fötter i skånsk mylla (måndag) hämtar jag Aramis och sedan vankas fortsatt träning för att avsluta veckan med en MSVB i Malmö :o) Wihuuuu!

Nu ska jag studera engelska artiklar och ta mig en rejäl kopp te!

Trevlig afton önskar jag er!

 

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards