Alla inlägg den 4 september 2011

Av Dressage - 4 september 2011 23:31

Ujujuj - nu är samtliga medpassagerare installerade och vad jag får gissa trötta, mätta och belåtna efter en lång färd mot Lund. Vid ankomst träffade jag givetvis på en skara glada hästfolk och efter sedvanligt stallbabbel (vi har MYCKET att ta igen) och urlastning blev det stallpyssel de luxe. När jag var någorlunda klar med allt fix väntade Aramis på att få äntra ridhuset - DET hade han längtat efter! Han nästan skenade in i ridhuset med mig hängandes i hasorna :o) Haha - galna häst! Han har nästan saknat ridhuset mer än jag, hahaha. Hur som helst följde ett otroligt lyckat ridpass där jag, som jag skrivit tidigare, är EXTREMT noggrann med böjning och eftergivenhet i sidorna samt reaktionsförmåga uppåt istället för framåt. Det gick riktigt riktigt bra och efter en halvtimme kände jag dessutom att han tog i lika mycket med båda bak och därmed hamnade jag rakt i sadeln och fick släppa ner mitt vänsterben! DET tackar vi för :o) Nu = SOVA!!!

   

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards