Alla inlägg den 6 september 2011

Av Dressage - 6 september 2011 22:05

Min underbara Aramis! Så fantastiskt trevlig att ha att göra med. Lastar själv och kör iväg med hela släpet fullt av hö och mat, och så där någonstans mitt i all mat står en grå pålle och ser go och glad ut :o) När vi kommer fram 45 minuter senare lastar vi ur och kliver rakt in i nytt ridhus, på med sadel och snart sitter J i sadeln. Efter ett något lättare pass (som för övrigt gick super!!!) var det dags för herr grå att komma in i sin nya box och träffa sin boxgranne. Det blev lite blås i mulen mellan gallerna sedan ville Misen ha MAT!!! Jag pep iväg och hämtade hans kvällsmat och så fort den serverades åt han precis som om han bott i den där boxen i 10 år. Sedan gick han rakt på höet och mumsade så nöjt på det medan matte vinkade adjö! Åhh jag kommer att sakna Aramis men vet att han kommer att ha det OTROLIGT bra! Matte kan resa iväg med gott samvete :o) Nattnatt!

   

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards