Alla inlägg den 24 september 2011

Av Dressage - 24 september 2011 23:57

Ja dagens tävling var ju kanske inte resultatmässigt århundradets bästa (59%)... (Och som vanligt "flög" vi på många poäng på koeff) - MEN... (alltid detta men, haha); jag är så himla nöjd över och glad för min fina grå pålle som kändes balanserad, avslappnad och inte alls springig. Och så klart kan jag gagga i oändlighet om att vi ligger på idel sexor och sjuor så fort det inte är något byte inblandat eller för den delen diagonalslutor och i viss mån även vanliga skolor eftersom min grå springare inte riktigt, riktigt är DÄR ännu. Men snart :o) Och så klart blev det inte lättare för att jag häromdagen började rida på ett alldeles nytt och spännande sätt! Naturligtvis mer om detta senare. (Nej, givetvis inget revolutionerande - men lite nytänk för mig och Aramis). 

Ja, så vi jobbar vidare med våra byten, med att bli starkare, med att bli bärigare och med att bli "mer inom ramen". Men flott var han i alla fall, tyckte domaren :o) Nu = natt!

      

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards