Alla inlägg den 20 september 2008

Av Dressage - 20 september 2008 22:11

Idag var det en sådan där riktigt skön och härlig pysseldag för mig i stallet. Smorde kandaret, tvättade båda hästarnas vattenkoppar, mockade länge och väl (får ju bara den äran att mocka på helgen), strödde in massor med gyllengul halm med mera. Aramis fortsätter sin viloperiod och Rigoletto vilade också idag. Lät båda hästarna stå utan täcke i natt, nu har det plötsligt blivit lite varmare igen, men dagtid får de gå täckade.

Av Dressage - 20 september 2008 12:48

Min hy är otroligt torr och behöver varje kväll en dos av Lancômes Nutrix, nästa morgon när jag vaknar känns ansiktet som nytt! Jag vill verkligen tipsa om denna superhärliga kräm som dessutom doftar riktigt gott! Även vi ryttare behöver lite lyx!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards