Alla inlägg den 7 september 2008

Av Dressage - 7 september 2008 17:20

Idag var det tryck under galoscherna vill jag lova. Funderade stillsamt medan jag beskådade min ytterst spralliga och väldigt ovan-mark-gående häst "undrar hur länge jag skulle sitta kvar här...". Som tur var så slapp vi få svar på den frågan eftersom jag stod stadigt på marken i mitten av en volt. Nåväl. Passet gick, trots otaliga luftfärder, väldigt bra. Jag upplever Aramis piggare och piggare för var dag som går. Han har börjat äta upp sig (efter sommarens ofrivilliga viktnedgång) och får naturligtvis också därmed med energi. Longerade cirka 15 minuter idag, blev väldigt fin i traven mot slutet då han började slappna av och bli avspänd, komma ner i formen och frustade fint i takt.

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards