Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Dressage - 18 oktober 2011 10:03

Om det är den otroligt vackra hösten med tilhörande sol och klarblå himmel - eller om det är det faktum att Aramis blivit behnadlad i sitt bäcken - låter jag vara osagt; ett är dock säkert och det är att Aramis är pigg och positiv som ALDRIG FÖRR!!! Gamla vanliga häriga Aramis är tillbaka :o) Wiiihuuuuuu!!!

När jag kuskat runt i ridhuset i 30 minuter i varierad form, men inte varierad samling, kunde jag inte nöta mer på honom och skrittade av istället. Väl inne i stallet blev det smörjning, allmänpyssel, stallbabbel i kubik och ihoprullning av en hel höööög med lindor! Min absoluta favoritsyssla (NOOOOOOOOOOOOT) Hahaha :o) Som väl var fick jag oförskämt mycket hjälp av sötaste L som hjälpte mig att rulla ihop alla! Det blir ju några vita lindor när man är dressyrnörd, eller hur ;o) Har ni också alltid problem med att det ur tvättmaskinen ramlar en BOLL av lindor i ett gigantiskt ihoptrasslat gytter? Bah...


Nej - nu måste jag läsa! Ute viner höststormarna och det blir en perfekt dag att sitta inne! Ha en mysig hösttisdag!

 
 

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards