Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Dressage - 16 oktober 2011 12:56

Efter fosterincidenten har jag nog behövt vila några dagar, ha ha ha :o) Nej, skämt å sido, dagarna bara försvinner här i ett rasande tempo! Samtidigt som avhandlingsplanen tar mer och mer form så ska förstås hästarna pussas och pysslas samtidigt som jag förbereder mig för två och nästan tre konstutställningar (!) Så här finns att göra med andra ord :o)

Igår avverkades årtiondets roligaste stallfest i Vellinge och efter några glas vin och drinkar var det dags att åka taxi in till stora staden för att dansa hela natten lång! Det var en natt jag sent kommer att glömma :o)


På ridfronten händer det mycket! Jag har alltså fått börja rida och Aramis känns riktigt oförskämt fin! Dessa underbart vackra höstdagar som passerat har vi verkligen passat på att vara ute så mycket det bara går. Skam att rida inne när det är så fint ju! Det har blivit timmeslånga skrittpromenader på asfalt, trav på härliga gräsvägar med mera.

Nu ska jag bege mig till stallet där en stycken grå häst väntar och ett par elever - en allmänt trevlig stalldag med andra ord! Ha en ljuvlig höstdag ni med :o)

 

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards