Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Dressage - 19 juni 2010 00:39

Kära läsare! Det har varit minst sagt usel rapportering senaste dagarna och det är minst sagt tråkigt :o( Till mitt försvar kan jag säga att min högt älskade laptop kraschade någonstans mellan Ullared och Göteborg vilket försvårat, för att inte säga fullkmoligen tillintetgjort, mina möjligheter till bloggning.

Jag kan i alla fall meddela att min konstresa hittills fallit mycket väl ut och de har jag tur väntar några spännande och intressanta utställningar framöver - naturligtvis mer om detta senare!

På hästfronten, nu tyvärr, intet nytt. Så klart inte mer än att de mår fint och får förstaklassig de-luxe-service och underhåll av världens bästa medryttare!

Håll tummar för mig och hästar; nu återstår två gallerier och sedan bär det av hemåt Skånemyllan igen! Då väntar två veckors förberedelser inför Falsterbo Horse Show och stundande konstutställning! Härligt! Ha en underbart härlig helg!

    

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards