Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Dressage - 13 juni 2010 22:58

Idag har jag haft en totalt hästfri dag - känns alltid lika märkligt att inte varken besöka ett stall eller få pussa på en mule. Men jag överlevde dagen :o) Har varit ute på en härlig runda i skogen med familj och Zäta, skogsbesöket följdes av ett mycket trevligt cafébesök i Båstad. Kvällen ägnades åt grillning och många skratt! Jag ska inte bli långrandig, bjuder istället på några fotografier från både det ena och det andra. Först ut; ett foto från Bjärehalvön:
  


Därefter några foton från tidningen Equipage där jag och Rigoletto agerade fotomodeller :o)
      
I förrgår fick jag för mig att byta skåp i sadelkammaren; mitt "gamla" skåp hade bara en sadelhängare (egentligen är vi berättigade till två) - och med två sadlar i hushållet blev det så att min sadel fick hänga lite varstans. Nu har jag alltså bytt skåp och visar stolt upp min nya bostad :o) Hur ser det ut med utrymme för dig och din hästs alla saker i ditt stall?

      
Nej, nu är det sovdags här! På återseende imorgon gott folk!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards