Alla inlägg den 28 december 2011

Av Dressage - 28 december 2011 10:30

Över jul och nyår får det bli lite skön vintervila för Aramis (och mig)... Jag kan väl inte säga direkt att jag vilar mig i form. Jag skriver och läser och skriver och läser mest hela dagarna. Däremot får den grå vila sig i form -  jag har dragit ner rejält på maten nu (Aramis får vanligtvis nästan 5 kg kraftfoder) så att han inte blir alldeles tossig där borta i hagen :o) Annars är det verkligen ingenting att rapportera om! Haha! Ja om ni inte vill höra om min examinationsuuppgift förstås; men jag gissar att ni är sådäääär intresserade av den :o)

Istället vill jag höra om dina ridplaner inför 2012! Själv ska jag nu försöka (!) komma upp i fina procent i MSVB så att jag kan ta mig vidare mot MSVA - det bör ju bli lättare nu när Aramis har börjat arbeta i korrekt samling... Inte så lätt för det tidigare då han var sned och vind! Men hur ser dina planera ut? Och hur blev 2011? Blev det som du tänkt dig? Eller hände något som förändrade dina planer? Vad? Berätta - nu är det er tur att prata :o)

 

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards