Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Min julklapp till mig själv :o)

Av Dressage - 14 december 2011 17:36

Efter nogsamt övervägande har jag nu kommit fram till att jag ska ge mig själv en alldeles egen julklapp :o) Det tycker jag att jag är väl värd :o) Tycker inte ni, haha! Jag, som ääääälskar Hermès, vill nu utöka min skärpkollektion till att även innehålla de fullkomligt underbara armbanden clic clac! Jag är dock osäker på vilken färg... Så jag behöver hjälp :o) Vilken är snyggast? Jag väljer mellan svart, vitt och orange!








 
 
Ingen bild

Malin

14 december 2011 19:40

Åh! Snygga! Vit säger jag :)

Mvh Malin

 
Ingen bild

Dagge

14 december 2011 23:13

Lätt det oranga!!! :)

 
Ingen bild

Ida

15 december 2011 10:53

Orange!!

 
Ingen bild

Celma

15 december 2011 12:53

Först tänkte jag med svart eller vit men NÄÄÄÄÄ ORANGE, ett så fint armband ska synas inte smälta in ;)))
God Jul

 
Aramis - En dressyrblogg

Aramis - En dressyrblogg

15 december 2011 14:29

TACK alla ni :o) Merparten verkar vilja samma som jag; nämligen orange :o) Då blir det så! TACK!!! GOD JUL :o)

http://aramise.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

15 december 2011 16:02

Jag instämmer i orange! Jättsnyggt!

http://frogstomp.blogg.se

 
Ingen bild

Taina

16 december 2011 22:37

Här var det länge sen jag tittade in och skrev nåt ... Jag skulle välja det svarta eller vita, med hänsyn taget till om jag gillar guld eller silver bäst. Själv skulle jag välja det vita eftersom jag bara bär silver och vitt guld. Ett sån't här klassiskt smycke hänger med lääänge, och jag skulle inte välja en färg (orange) som man kan ledsna på. Svart och vitt är såå mycket mer användbart i min lilla värld.

Dressage

20 december 2011 12:33

Taina: Jag håller helt med dig (egentligen) haha. Jag är absolut ingen guldmänniska och tycker bara om silver och vitt guld vilket är en av anledningarna till att jag inte kan bestämma mig för vilket jag ska välja.
Var inne på Hermès i Köpenhamn igår och tycker nog att de breda är snyggare... Nu blev det ju ännu lättare... Suck :o( Men tack för dina kloka ord! Håller helt med dig :o)


 
Matildat

Matildat

25 januari 2012 15:08

Åååh vilket blev det?? Jag beställde ett idag fast jag är så feg så det blev beige/guld haha. KRAM!!

http://showjumper.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dressage - 3 februari 2015 21:04


Hej alla vänner där ute! Lever ni? Även om jag nästan misstänker att de flesta av er är fullt levande, så vill jag tro att merparten av er kastat in handduken vad anbelangar min blogg. Jag gissar att era liv, precis som mitt, rullar på i ett rasande ...

Av Dressage - 4 september 2013 11:46

Hahaha ... jag skrattar innerligt när jag tänker tillbaka på vad jag döpte ett blogginlägg till för en tid sedan: nämligen just precis "ett nytt liv" (30 mars 2012). Första meningen i det inlägget börjar "nej jag är alltså inte gravid ...". Inte just...

Av Dressage - 8 januari 2013 16:37


Hej alla kära läsare som troligtvis längre inte existerar! Jag klandrar ingen, händer ju inte så där hemskt mycket här nu för tin ;o) Hur som helst så kommer här en uppdatering! Min gamla medryttare Ida slutade härförleden pga flytt söderut och jag f...

Av Dressage - 8 november 2012 16:27

Uuuuuuuuuuuuuusch på mig att skämta så elakt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Först och främst: tack för alla era kommentarer. Det är ju förargligt att jag betett mig så innerligt vidrigt, men faktum är att en hel del av fakta i föregående inlägg faktiskt stämmer! ...

Av Dressage - 14 oktober 2012 21:11


Ja, gott folk, vad hände? Det hände så mycket som att jag träffade en man som inte tyckte om hästar! Och därmed tycker inte heller jag om hästar längre! För någonstans måste man ju välja ... Kärlek eller hästar? Efter ett par sömnlösa nätter kom jag ...

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards