Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Dressage - 30 oktober 2008 21:52

Hej hopp! Känns skönt börja få ordning på blogglivet igen :) Idag var det hoppträning i ridhuset så jag och Aramis fick hålla oss utomhus, mindre mysigt när höstvindarna viner och kylan kryper innanför jackan. Aramis blev rädd för ensilagebalarnas plats som fladdrade likt spöken i Allahelgonnatten, men jag lugnade honom och styrde iväg mot närmsta bänk så att jag kunde kravla mig upp. Väl uppe så skrittade vi iväg i den becksvarta natten... Red ut på gräset, styrde sedan mot stallet igen och skrittade på vägarna runt stallet. Jobbade på att få honom koncentrerad och lugn. Gick riktigt fint, skötte sig superbra! Har pratat med J-O idag angående Aramis fortsatta liv som hingst. Han ska komma och titta på Aramis om drygt en vecka, så får vi ta oss en riktig funderare. Annars har jag kanske en annan idé på gång, men den berättar jag mer om när jag funderat ett tag till ;) På återseende!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards