Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Dressage - 10 maj 2010 22:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dressage - 10 maj 2010 12:21


Kära bloggläsare! Jag får emellanåt kommentarer med en väldigt tråkig attityd, nedlåtande och dyster karaktär - det är inte det att jag inte kan ta kritik; det tar jag gärna (från dem som känner mig). Men att ta emot kritik från vitt skilda människor som överhuvudtaget inte känner mig; som inte har den ringaste aning om hur jag är som person, hur jag sköter mina hästar et cetera et cetera! Det köper jag inte! Så klart kan man välja att bara strunta i sådana kommentarer, det gör jag förvisso - men att dessa missunsamma och negativa människor ska få fortsätta läsa om mitt hästliv, om mina hästar, om mig (jag bjuder väldigt mycket på mig själv) DET känns inte rätt! Merparten av mina läsare är naturligtvis oerhört trevliga och glada och känner just DU att du är en glad och trevlig läsare så är du välkommen att maila till mig på aramise@hotmail.se så kommer du få lösenordet till bloggen där jag (i och med lösenordsskyddet) kommer att lägga upp mycket mer filmer etc. Jag är INTE intresserad av att ge ut lösenord till någon dyster, negativ, missunsam, trist, klagande läsare! Denna läsare får se sig om efter andra trevliga bloggar att läsa; det finns massor av dem :o)

Av Dressage - 10 maj 2010 09:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards