Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Dressage - 28 maj 2010 23:08

Imorgon bitti bär det av mot Klippan och tävling! Ska bli superroligt! Hoppas att matte (läs: jag) sköter sig och inte blir som en spänd fiol inne på banan och slutar rida (läs: åker runt och ser vacker ut). Jag rapporterar naturligtvis så fort jag är hemma igen, men det lär ta sin lilla tid - ni som varit med på dressyrtävlingar vet vad jag talar om :o) Lastar vid kvart över åtta tänkte jag - därför är det nu hög tid för undertecknad att krypa ner i sänghalmen. Aramis kändes helt okej idag, i synnerhet galoppen var som en dröm. Travarbetet var något spänt; kan kanske bero på att vi red ut och passerade allsköns märkliga rör och grävmaskiner (Birgitta: jag red till banvallen, tacka gud för att inte maskinerna var igång...). Håll tummarna för oss imorgon! Sussa sött :o)
  

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards