Alla inlägg den 11 december 2008

Av Dressage - 11 december 2008 21:17

Var ute och vandrade min sedvanliga runda i ridhuset med Aramis idag. Det är synd om honom att bara stå inne och hänga i sin box, men jag hoppas innerligt att jag förgyller hans dag när jag kommer in genom stalldörrarna! Det verkar i alla fall så :o) Aramis äter dåligt, inte hö, utan kraftfodret. Han vill inte ha Finadyne - därför har jag (efter samtal med veterinären som opererat Aramis) kommit fram till att ta bort Finadyne helt. Han skulle bara ha den till lördag och allt ser ju fint ut (han mår bra och har ingen feber). Med mig till stallet hade jag istället litervis av a-fil och Pro Viva (skogsbär). Men det passade inte herrn... Suck. Provade allsköns metoder, morötter med Pro Viva, müsli med Pro Viva et cetera. Men inget passade - tror mest han har fått en fixidé nu. Ren protest! Hö älskar han däremot och så Spillers örtgodisar förstås :) Återkommer med mer matfakta imorgon!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards