Alla inlägg den 22 december 2008

Av Dressage - 22 december 2008 00:20

Så skönt att få känna stallukten under nosen igen! Började min hemresa med att hämta hem Rigoletto från pensionatet där han hade haft det förträffligt! (förutom att han rivit staketet... men det är väl bara Rigoletto i ett nötskal :-P).

Var härligt att återse dem båda! Aramis mådde fint även han, såret såg superfint ut. Svullnaden har gått ner avsevärt, han är dock svullen i sina båda bakben - svullnaden från skapet kan tydligen (enligt utsago) vandra ner i benen). Men nu är han ute i hage som vanligt och rör på sig ordentligt, än får jag ju inte börja rida (1 månads vila efter operationen).

Imorgon måndag ska jag och Aramis ut och åka! Vi ska hem till mina föräldrar över julen, så nästa gång vi hör av oss så är vi på pensionat Gamlegården, päser framför öppna spisen, äter julgodis och njuter allmänt av tillvaron! (Men innan denna position kan intas så ska en smärre operation packning utföras ((hur kul är det att packa släpet fullt, yack)).

På återhörande! Njut av denna undersköna vinterbild så länge (så vitt jag kan se är det fortfarande snötomt på mina gator...)

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards