Alla inlägg den 28 december 2010

Av Dressage - 28 december 2010 11:25

Åhhh - underbart! Nu har vi bokat en härlig resa till solen och lämnar den 4 januari detta kalla land för sydligare breddgrader! Ska bli såå fantastiskt! Jag ska naturligtvis blogga på plats - lovar! Resan går till Egypten och här ska vi bo:
      
Igår kom jag hem från Stockholm - med nöd och näppe ska jag säga (med tanke på all tågförsening). Nåja, hemma är jag i alla fall och skönt är det, ha ha. Jag tycker att Stockholm är en oerhört vacker stad, men usch vilken stress och hysteri och SÅ många människor ÖVERALLT :-o

Här är Rigoletto i hagen när han mumsar middagshö förresten:
  

Och här är Aramis (låååångt borta) i sin gigantiska hage:
  
Ha ha - man ser honom knappt :o)

So long!



Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards