Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Dressage - 29 maj 2008 21:53

Jag kan inte låta Aramis stå och skrota för att jag är sjuk, och så pass mycket vett att jag inte ska rida har jag i alla fall ;-) Så det enda vettiga alternativet var longering. Jag är inne i en marinblå period, så Aramis fick sitt fina marinblåa schabrak med gul passpoal och 4 stycken marinblåa lindor på benen. Fint ska det vara, trost att matte är sjuk ;)

Aramis MÅSTE måste måste arbeta i en lååååg form, han måste stärka sin överlinje ännu mer, han har nämligen så fantastiskt lätt för att bara gå och se vacker ut med nacken som högsta punkt. Där får han gå senare i livet, men nu måste han jobba lågt. Han får en helt annan gång när han kommer ner med halsen och nacken, trevligt att se måste jag säga. På gensyn gott folk!

Av Dressage - 29 maj 2008 16:20

Jag är sjuk och kan inte träna Aramis :-(( Förkyld med feber och värk i hela kroppen. Jag hoppas snart vara på benen igen, längtar efter att få rida! Är bara ute i stallet och pussar på honom, ryktar och lägger fram mat. Återkommer.

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards