Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Dressage - 28 oktober 2010 22:19

Åhh vilken fantastiskt rolig dag jag har haft hos Ulla! Det har inhandlats Bobbys schampoo och balsam, smörjmedel till Rigoletto, kylgel till Rigoletto, smörjmedel till Aramis, liniment till Aramis, termosockar och en massa annat kul som jag inte minns, haha. Nu har jag landat i Göteborg och imorgon ska stan göras osäker. Springer säkert förbi galleriet och pussar på mina skuplturer :-) Jag har också pratat med hovis gånger två idag. Dels innan om min oro men även efter han hade skott båda pållar. Visst var Aramis oliksidig i sina hovar men han tyckte inte alls att det var mer än vanligt - hans bockhov har sedan en händelse i somras blivit lite extra liten och har inte återfått sin vanliga form ännu vilket gör att de ser ännu mer olika ut. Ja det är lite de fina de tål hihi. Vi har bestämt att lägga båda hästarna på sex veckor nu så hinner han inte bli så lång i tårna :-) perfekt! Hovis noterade förresten att Aramis hovar blivit mycket bättre i kvalitet, orima! På gensyn imorgon mina vänner!

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards