Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Dressage - 28 juli 2009 21:54

Det händer nästan alltid en massa saker i mitt liv :) Förmodligen för att jag är så otroligt energisk och "hoppetossig" av mig! Jag ser helt enkelt till att det händer saker :o) Hur som helst så är jag kanske på gång att byta stall. Jag vill låta det vara lite hemligstämplat än så länge, men kan väl säga så mycket att det är till en landslagsryttare. Jag vill egentligen inte basunera ut saker och ting rörande det stall jag står i, men saker och ting kan alltid bli bättre och är man inte 100 % nöjd med sitt stall så anser jag att man ska flytta! Ett stall är en plats där man tillbringar oerhört mycket tid och man förvarar dessutom sin(a) dyrbara hästar där. Och självklart är det så att någon annan säkert stortrivs i ett stall som jag inte trivts i och vice versa - alla har vi olika pretentioner och krav (vilket är väldigt bra). Ni får ha is i magen ett litet tag till - men jag kan väl bara säga så här: om det blir flytt så kommer ju knappast bloggen bli tråkigare :o) med tanke på det folk jag kommer att träffa dagligen :)

Av Dressage - 28 juli 2009 11:44

Jag tänkte att jag skulle visa en bild som föreställer mitt stall, delar av hagarna och läget! Så här bor alltså mina små lurviga hästar :o)

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards