Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Dressage - 13 juli 2009 12:41

Gott folk! Så har man trätt ner på svensk mark igen, samlat ihop alla djur som varit utplacerade över landet, installerat sig själv och djur och pustat ut efter den långa resan :o) Mycket har man fått se och uppleva dessa tio härliga dagar. Nu väntar Falsterbo Horseshow och en liten tur upp till Båstad för att beskåda tennis och så självklart - ridning :-D Igår när vi hämtade Aramis hade jag avtalat tid med Mattias, jag ville ju självklart se vad han åstadkommit under dessa dagar :) När vi anlände till ridhuset marcherade Aramis runt i ridhuset tillsammans med en hästskötare som ledde fram honom inför passet. När sedan Mattias anlände fick jag i 40 minuter nöjet att se min fina häst jobba under ett riktigt proffs! Jag filmade så mycket kameran tillät (hade ju en del foton i kameran efter resan...) - men fick ändå ihop lite smått och gott! Återkommer naturligtvis med både foton och filmsnuttar! Hoppas att ni alla haft sköna sommardagar här hemma i Sverige! Ni glömmer väl förresten inte att komma förbi och säga hej på konstutställningen på Falsterbo Horseshow? Vi ses kanske :)

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards