Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Dressage - 14 juli 2010 11:03

Nu har änteligen den ruskiga tropikhettan lämnat oss (för gott kan jag bara hoppas) och både jag och hästarna njuter av tillvaron. Nog för att jag tycker om sommar, men det finns gränser :o) Nu har Aramis fått på sin tappade sko och dessutom avslutat sin sommarvila - nu är det full fart mot nya mål. I hemlighet ska jag försöka att (tillsammans med min fantastiskt duktiga tränare) ta mig till någon form av kval med Aramis. Innan dess ska jag tävla meeting i Laholm, jag ska även se över tävlingskalendern och se om där finns några fler tävlingar som lockar.

Igårkväll var jag och fikade med två oerhört trevliga och glada dressyrtjejer - gissa om tiden flög iväg? Tre dressyrgalna kvinnor och lite fika = TIDSKRÄVANDE! Fick dessutom äran att både beskåda och även sitta upp på den ena av dessa tjejers fantastiskt vackra PRE/halvblod - urläcker!

Hoppas ni har det härligt i solen! Hur gör ni med era hästar under sommaren? Tävlar ni för fullt - eller får de vila? Eller lite både och? På gensyn!

  

Presentation


Vetgirig dressyrryttarinna och stolt ägare till två fantastiska halvblod!

Du frågar och jag svarar!

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du på hästens ben när du rider/arbetar den?
 Lindor på alla fyra
 Lindor fram eller lindor bak
 Skydd på alla fyra
 Skydd fram eller skydd bak
 Lindor fram och skydd bak
 Skydd fram och lindor bak
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards